OBD 2 Помилки лямбда зондів
Тут ви знайдете відповіді на найпоширеніші питання щодо лямбда зондів
P0030 Ланцюг управління нагрівача HO2S / Обігрів зондів лямбда (банк 1, датчик 1)
Можливі причини:
вийшов з ладу(згорів) підігрівач датчика
обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі
не підходить датчик
проблема у блоці ECU
Що робити?
перевірити опір, продзвонити мультиметром на обрив елемент підігрівача
перевірити цілісність запобіжника (не на всіх авто є)
P0031 Обігрів зондів лямбда (банк 1, датчик 1) Дуже низька напруга / Heater control - circuit low
Можливі причини:
вийшов з ладу(згорів) підігрівач датчика
обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі
не підходить датчик
проблема у блоці ECU
Що робити?
Circuit Low вказує на коротке замикання ланцюга управління. Перевірити провід керування від ECU до роз'єму лямбди щодо замикання на масу.
перевірити опір, продзвонити мультиметром на обрив елемент підігрівача та відсутність замикання на її корпус
перевірити харчування, що приходить на підігрівач (у більшості випадків це бортове харчування 12В)
перевірити опорну напругу, що приходить від ECU до датчика
P0032 Обігрів зондів лямбда(банк 1, датчик 1) Занадто висока напруга / heater control - circuit high
Можливі причини:
вийшов з ладу(згорів) підігрівач датчика
обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі
не підходить датчик
проблема у блоці ECU
Що робити?
Circuit high вказує на замикання нульового дроту підігріву першого лямбда-зонда на +12.
Така помилка рідкісна, зазвичай виникає через замикання нульового дроту живлення. Ймовірно, що замкнуло на провід +12 живлення цього ж ланцюга підігріву зондаЯкщо помилка виникає, то зникає - напевно це проводка, а чи не сам датчик.
Щоб перевірити датчик у такому випадку, продзвонити мультиметр елемент підігрівача і звірити показання з новим оригінальним датчиком.
P0036 Обігрів зондів лямбда (банк 1, датчик 2) Порушення функції / heater control - circuit malfunction
Можливі причини:
вийшов з ладу (згорів) підігрівач датчика після каталізатора
обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі
не підходить датчик
проблема у блоці ECU
Що робити?
перевірити опір, продзвонити мультиметром на обрив елемент підігрівача
перевірити цілісність запобіжника (не на всіх авто є)
P0038 Обігрів зондів лямбда(банк 1, датчик 2) Занадто висока напруга / heater control - circuit high
Можливі причини:
вийшов з ладу (згорів) підігрівач датчика після каталізатора
обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі
не підходить датчик
проблема у блоці ECU
Що робити?
Circuit high вказує на замикання нульового дроту підігріву першого лямбда-зонда на +12.
Така помилка рідкісна, зазвичай виникає через замикання нульового дроту живлення. Ймовірно, що замкнуло на провід +12 живлення цього ж ланцюга підігріву зондаЯкщо помилка виникає, то зникає - напевно це проводка, а чи не сам датчик.
Щоб перевірити датчик у такому випадку, продзвонити мультиметр елемент підігрівача і звірити показання з новим оригінальним датчиком.
P0050 Ланцюг управління нагрівача HO2S / Обігрів зондів лямбда (банк 2, датчик 1)
Цей код несправності переважно ідентичний P0030, але у іншому банку. Дивіться опис P0030
P0051 Обігрів зондів лямбда (банк 2, датчик 1) Занадто низька напруга / heater control - circuit low
Цей код несправності переважно ідентичний P0031, але у іншому банку. Дивіться опис P0031
P0052 Обігрів зондів лямбда (банк 2, датчик 1) Занадто висока напруга / heater control - circuit high
Цей код несправності переважно ідентичний P0032, але у іншому банку. Дивіться опис P0032
P0053 Підігрів лямбда зондів, опір (банк 1, датчик 1) / bank 1, sensor 1 - heater resistance
Можливі причини:
вийшов з ладу(згорів) підігрівач датчика
обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі
не підходить датчик
проблема у блоці ECU
Що робити?
Якщо помилка виникає, то зникає - напевно це проводка, а чи не сам датчик.
Щоб перевірити датчик у такому випадку, продзвонити мультиметр елемент підігрівача і звірити показання з новим оригінальним датчиком.
P0054 Підігрів лямбда зондів, опір (банк 1, датчик 2) / bank 1, sensor 2 - heater resistance
Можливі причини:
вийшов з ладу (згорів) підігрівач датчика після каталізатора
обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі
не підходить датчик
проблема у блоці ECU
Що робити?
Якщо помилка виникає, то зникає - напевно це проводка, а чи не сам датчик.
Щоб перевірити датчик у такому випадку, продзвонити мультиметр елемент підігрівача датчика після каталізатора і звірити показання з новим оригінальним датчиком.
P0056 Обігрів зондів лямбда (банк 2, датчик 2) Порушення функції / heater control - circuit malfunction
Можливі причини:
вийшов з ладу (згорів) підігрівач датчика після каталізатора
обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі
не підходить датчик
проблема у блоці ECU
Що робити?
перевірити опір, продзвонити мультиметром на обрив елемент підігрівача
перевірити цілісність запобіжника (не на всіх авто є)
P0057 Обігрів зондів лямбда (банк 2, датчик 2) Дуже низька напруга / heater control - circuit low
Можливі причини:
вийшов з ладу (згорів) підігрівач датчика після каталізатора
обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі
не підходить датчик
проблема у блоці ECU
Що робити?
Circuit Low вказує на коротке замикання ланцюга управління. Перевірити провід керування від ECU до роз'єму лямбди щодо замикання на масу.
перевірити опір, продзвонити мультиметром на обрив елемент підігрівача та відсутність замикання на її корпус
перевірити харчування, що приходить на підігрівач (у більшості випадків це бортове харчування 12В)
перевірити опорну напругу, що приходить від ECU до датчика
P0058 Обігрів зондів лямбда(банк 2, датчик 2) Занадто висока напруга / heater control
Можливі причини:
вийшов з ладу (згорів) підігрівач датчика після каталізатора
обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі
не підходить датчик
проблема у блоці ECU
Що робити?
Circuit high вказує на замикання нульового дроту підігріву першого лямбда-зонда на +12.
Така помилка рідкісна, зазвичай виникає через замикання нульового дроту живлення. Ймовірно, що замкнуло на провід +12 живлення цього ж ланцюга підігріву зондаЯкщо помилка виникає, то зникає - напевно це проводка, а чи не сам датчик.
Щоб перевірити датчик у такому випадку, продзвонити мультиметр елемент підігрівача і звірити показання з новим оригінальним датчиком.
P0059 Підігрів лямбда зондів, опір (банк 2, датчик 1) / bank 2, sensor 1 - heater resistance
Можливі причини:
вийшов з ладу(згорів) підігрівач датчика
обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі
не підходить датчик
проблема у блоці ECU
Що робити?
Якщо помилка виникає, то зникає - напевно це проводка, а чи не сам датчик.
Щоб перевірити датчик у такому випадку, продзвонити мультиметр елемент підігрівача датчика до каталізатора і звірити показання з новим оригінальним датчиком.
P0060 Підігрів лямбда зондів, опір (банк 2, датчик 2) / bank 2, sensor 2 - heater resistance
Можливі причини:
вийшов з ладу (згорів) підігрівач датчика після каталізатора
обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі
не підходить датчик
проблема у блоці ECU
Що робити?
Якщо помилка виникає, то зникає - напевно це проводка, а чи не сам датчик.
Щоб перевірити датчик у такому випадку, продзвонити мультиметр елемент підігрівача датчика після каталізатора і звірити показання з новим оригінальним датчиком.
P0135 Нагрівач датчика кисню 1 (банк 1) несправний / heater control - circuit malfunction
Можливі причини:
вийшов з ладу (згорів) підігрівач лямбда зонда
обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі
не підходить датчик
проблема у блоці ECU
Що робити?
перевірити опір, продзвонити мультиметром на обрив елемент підігрівача
перевірити цілісність запобіжника (не на всіх авто є)
замінити лямбда зонд до каталізатора
P0136 Датчик кисню 2 (банк 1) несправність ланцюга / Heated oxygen sensor (HO2S) 2, bank 1 - circuit malfunction
Можливі причини:
вийшов з ладу (згорів) підігрівач лямбда зонда
обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі
не підходить датчик
проблема у блоці ECU
Що робити?
перевірити опір, продзвонити мультиметром на обрив елемент підігрівача
перевірити цілісність запобіжника (не на всіх авто є)
замінити лямбда зонд до каталізатора
P0137 Низкий уровень выходного сигнала датчика кислорода 2 (банк 1) / Низкое напряжение цепи / low voltage
Возможные причины:
-
не исправен лямбда зонд после катализатора
-
проблема с проводкой, плохой контакт в сигнальной цепи
-
подсос воздуха на впуске и на выпуске
-
не исправен катализатор (возможно поможет обманка)
-
короткое замыкание или обрыв в сигнальной цепи
-
пропуски зажигания
-
проблема с топливо подачей, топливо подготовкой (забитые фильтра, насос,форсунки)
Что делать?
-
проверить катализатор
-
попробовать поставить обманку под заведомо исправный лямбда зонд
-
проверить проводку
-
смотреть топливные коррекции
-
проверить герметичность впуска и выпуска дымогенератором
-
заменить лямбда зонд
P0138 Високий рівень вихідного сигналу датчика кисню 2 (банк 1) / Висока напруга ланцюга / High Voltage
Можливі причини:
несправний лямбда зонд після каталізатора
проблема з проводкою, коротке замикання на напругу акумулятора в сигнальному ланцюгу датчика
ллють форсунки
несправний каталізатор (можливо допоможе обманка )
Що робити?
в основному така помилка утворюється при несправному каталізаторі або несправному лямбда зонді. Насамперед спробувати поставити обманку під явно справний лямбда зонд
перевірити проводку
дивитися паливні корекції
P0139 Зонд лямбда (Банк 1, датчик 2) - медленный отклик / Heated sensor 2, bank 1 - slow response
Возможные причины:
-
не исправен лямбда зонд после катализатора
-
проблема с проводкой
-
проблема с топливо подачей, топливо подготовкой (забитые фильтра, насос,форсунки)
-
имеется подсос воздуха на выпуске до лямбды
Что делать?
-
медленный отклик датчика после катализатора, на обогащение или обеднение смеси. Это могут быть как проблемы с датчиком, топливной системой, так и проблемы с катализатором. Иногда ошибка возникает после не профессионального "чиптюнинга", удаления или замены катализатора или при его чрезмерном износе.
-
проверить проводку
-
замена топливных фильтров, чистка форсунок, проверка давления топлива
-
проверка на герметичность выхлопной системы
-
замена лямбда зонда
P0151 Низкий уровень сигнала датчика кислорода 1 (банк 2) / Heated oxygen sensor (HO2S) 1, bank 2 - low voltage
Возможные причины:
-
плохое качество топлива
-
проблема с топливо подачей, топливо подготовкой (забитые фильтра, насос,форсунки)
-
подсос воздуха на впуске и на выпуске до первой лямбды
-
не подходит датчик
-
проблема в блоке ECU
-
не исправный лямбда зонд
-
проблема в проводке
Что делать?
-
если ошибка то возникает, то пропадает - возможно это проводка, а не сам датчик
-
проверить вольтаж на сигнальной линии лямбда зонда до катализатора
-
проверить давление топлива
-
заменить лямбда зонд
P0171 Слишком бедная смесь (возможен подсос воздуха) P0171 - System too lean, bank 1
Возможные причины:
-
не исправен ДМРВ (MAF)
-
имеется подсос воздуха на впуске или выпуске до первой лямбды
-
не исправен клапан вентиляции картерных газов (PCV)
-
не исправный лямбда зонд до катализатора
-
не исправна система топливо подачи
-
проблема с проводкой
-
проблема в блоке ECU
Что делать?
-
проверить показания ДМРВ, заменить
-
проверка корректной работы вспомогательных датчиков температуры ОЖ и температуры впускного воздуха
-
проверить впуск и выпуск на герметичность дымогенератором
-
заменить клапан вентиляции картера
-
проверка давления топлива, замена топливного фильтра, чистка форсунок
-
заменить лямбда зонд до катализатора
P0172 Дуже багата суміш / System too rich, bank 1
Можливі причини:
несправний ДМРВ (MAF)
несправний лямбда зонд до каталізатора
несправна система палива подачі
проблема з проведенням
проблема у блоці ECU
Що робити?
перевірити показання ДМРВ, замінити
перевірка коректної роботи допоміжних датчиків температури ОЖ та температури впускного повітря
перевірка тиску палива, заміна паливного фільтра, чищення форсунок, заміна паливного регулятора
замінити лямбда зонд до каталізатора
P0174 Суміш блоку циліндрів №2 дуже бідна / System too lean, bank 2
Цей код несправності переважно ідентичний P0171, але у іншому банку. Дивіться опис P0171
P0175 Суміш блоку циліндрів №2 дуже багата / System too rich, bank 2
Цей код несправності переважно ідентичний P0172, але у іншому банку. Дивіться опис P0172
P0420 Слишком низкая производительность катализатора (банк 1) / Catalytic converter system, bank 1 - efficiency belowthreshold
Возможные причины:
-
не исправен лямбда зонд после катализатора
-
не исправен катализатор (возможно поможет обманка)
-
"переливает" топливо
Что делать?
-
в основном такая ошибка появляется при не исправном катализаторе либо не исправном лямбда зонде. Первым делом попробовать поставить обманку под заведомо исправный лямбда зонд
-
возможно не исправен лямбда зонд ДО катализатора
-
проверить проводку
-
смотреть топливные коррекции, показания вольтажа второй лямбды. На холостом ходу - лямбда зонд после катализатора должен выдавать вольтаж 0,4-0,6 в
-
прогорел катализатор
P0421 Занадто низька продуктивність каталізатора при прогріві (банк 1) / Warm up catalytic converter, bank 1 - efficiency belowthreshold
Цей код несправності переважно ідентичний P0420. Дивіться опис P0420
P2237 Підігрівається датчик кисню (HO2S) 1, банк 1, позитивний струм / Heated oxygen sensor (HO2S) 1, bank 1, positive current
Можливі причини:
вийшов з ладу лямбда зонд
обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі
не підходить датчик
проблема у блоці ECU
Що робити?
В основному, ця помилка вирішується заміною лямбда зонда.
перевірити опір, продзвонити мультиметром на обрив елемент підігрівача
перевірити цілісність запобіжника (не на всіх авто є)
P2251 Підігрівається датчик кисню (HO2S) 1, банк 1, негативний струм / Heated oxygen sensor (HO2S) 1, bank 1, negative current
Можливі причини:
вийшов з ладу лямбда зонд
обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі
не підходить датчик
проблема у блоці ECU
Що робити?
В основному, ця помилка вирішується заміною лямбда зонда.
перевірити опір, продзвонити мультиметром на обрив елемент підігрівача
перевірити стан проведення самого лямбда зонда та до нього від ECU
перевірити цілісність запобіжника (не на всіх авто є)
Не знайшли помилки – натисніть на іконку марки автомобіля. Або зв'яжіться з нами по телефону зверху сторінки.