top of page

OBD 2 Помилки лямбда зондів

Тут ви знайдете відповіді на найпоширеніші питання щодо лямбда зондів

P0030   Ланцюг управління нагрівача HO2S / Обігрів зондів лямбда (банк 1, датчик 1)


Можливі причини:

  • вийшов з ладу(згорів) підігрівач датчика

  • обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі

  • не підходить датчик

  • проблема у блоці ECU

Що робити?

  • перевірити опір, продзвонити мультиметром на обрив елемент підігрівача

  • перевірити цілісність запобіжника (не на всіх авто є)

P0031   Обігрів зондів лямбда (банк 1, датчик 1) Дуже низька напруга / Heater control - circuit low


Можливі причини:

  • вийшов з ладу(згорів) підігрівач датчика

  • обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі

  • не підходить датчик

  • проблема у блоці ECU

Що робити?

  • Circuit Low вказує на коротке замикання ланцюга управління. Перевірити провід керування від ECU до роз'єму лямбди щодо замикання на масу.

  • перевірити опір, продзвонити мультиметром на обрив елемент підігрівача та відсутність замикання на її корпус

  • перевірити харчування, що приходить на підігрівач (у більшості випадків це бортове харчування 12В)

  • перевірити опорну напругу, що приходить від ECU до датчика

P0032   Обігрів зондів лямбда(банк 1, датчик 1) Занадто висока напруга / heater control - circuit high

Можливі причини:

  • вийшов з ладу(згорів) підігрівач датчика

  • обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі

  • не підходить датчик

  • проблема у блоці ECU

Що робити?

  • Circuit high вказує на замикання нульового дроту підігріву першого лямбда-зонда на +12.
    Така помилка рідкісна, зазвичай виникає через замикання нульового дроту живлення.
    Ймовірно, що замкнуло на провід +12 живлення цього ж ланцюга підігріву зонда

  • Якщо помилка виникає, то зникає - напевно це проводка, а чи не сам датчик.

  • Щоб перевірити датчик у такому випадку, продзвонити мультиметр елемент підігрівача і звірити показання з новим оригінальним датчиком.

P0036   Обігрів зондів лямбда (банк 1, датчик 2) Порушення функції / heater control - circuit malfunction


Можливі причини:

  • вийшов з ладу (згорів) підігрівач датчика після каталізатора

  • обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі

  • не підходить датчик

  • проблема у блоці ECU

Що робити?

  • перевірити опір, продзвонити мультиметром на обрив елемент підігрівача

  • перевірити цілісність запобіжника (не на всіх авто є)

P0038   Обігрів зондів лямбда(банк 1, датчик 2) Занадто висока напруга / heater control - circuit high

Можливі причини:

  • вийшов з ладу (згорів) підігрівач датчика після каталізатора

  • обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі

  • не підходить датчик

  • проблема у блоці ECU

Що робити?

  • Circuit high вказує на замикання нульового дроту підігріву першого лямбда-зонда на +12.
    Така помилка рідкісна, зазвичай виникає через замикання нульового дроту живлення.
    Ймовірно, що замкнуло на провід +12 живлення цього ж ланцюга підігріву зонда

  • Якщо помилка виникає, то зникає - напевно це проводка, а чи не сам датчик.

  • Щоб перевірити датчик у такому випадку, продзвонити мультиметр елемент підігрівача і звірити показання з новим оригінальним датчиком.

P0050   Ланцюг управління нагрівача HO2S / Обігрів зондів лямбда (банк 2, датчик 1)


Цей код несправності переважно ідентичний P0030, але у іншому банку. Дивіться опис P0030

P0051   Обігрів зондів лямбда (банк 2, датчик 1) Занадто низька напруга / heater control - circuit low

Цей код несправності переважно ідентичний P0031, але у іншому банку. Дивіться опис P0031

P0052   Обігрів зондів лямбда (банк 2, датчик 1) Занадто висока напруга / heater control - circuit high

Цей код несправності переважно ідентичний P0032, але у іншому банку. Дивіться опис P0032

P0053   Підігрів лямбда зондів, опір (банк 1, датчик 1) / bank 1, sensor 1 - heater resistance
Можливі причини:

  • вийшов з ладу(згорів) підігрівач датчика

  • обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі

  • не підходить датчик

  • проблема у блоці ECU

Що робити?

  • Якщо помилка виникає, то зникає - напевно це проводка, а чи не сам датчик.

  • Щоб перевірити датчик у такому випадку, продзвонити мультиметр елемент підігрівача і звірити показання з новим оригінальним датчиком.

P0054   Підігрів лямбда зондів, опір (банк 1, датчик 2) / bank 1, sensor 2 - heater resistance
Можливі причини:

  • вийшов з ладу (згорів) підігрівач датчика після каталізатора

  • обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі

  • не підходить датчик

  • проблема у блоці ECU

Що робити?

  • Якщо помилка виникає, то зникає - напевно це проводка, а чи не сам датчик.

  • Щоб перевірити датчик у такому випадку, продзвонити мультиметр елемент підігрівача датчика після каталізатора і звірити показання з новим оригінальним датчиком.

P0056   Обігрів зондів лямбда (банк 2, датчик 2) Порушення функції / heater control - circuit malfunction


Можливі причини:

  • вийшов з ладу (згорів) підігрівач датчика після каталізатора

  • обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі

  • не підходить датчик

  • проблема у блоці ECU

Що робити?

  • перевірити опір, продзвонити мультиметром на обрив елемент підігрівача

  • перевірити цілісність запобіжника (не на всіх авто є)

P0057   Обігрів зондів лямбда (банк 2, датчик 2) Дуже низька напруга / heater control - circuit low


Можливі причини:

  • вийшов з ладу (згорів) підігрівач датчика після каталізатора

  • обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі

  • не підходить датчик

  • проблема у блоці ECU

Що робити?

  • Circuit Low вказує на коротке замикання ланцюга управління. Перевірити провід керування від ECU до роз'єму лямбди щодо замикання на масу.

  • перевірити опір, продзвонити мультиметром на обрив елемент підігрівача та відсутність замикання на її корпус

  • перевірити харчування, що приходить на підігрівач (у більшості випадків це бортове харчування 12В)

  • перевірити опорну напругу, що приходить від ECU до датчика

P0058   Обігрів зондів лямбда(банк 2, датчик 2) Занадто висока напруга / heater control

Можливі причини:

  • вийшов з ладу (згорів) підігрівач датчика після каталізатора

  • обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі

  • не підходить датчик

  • проблема у блоці ECU

Що робити?

  • Circuit high вказує на замикання нульового дроту підігріву першого лямбда-зонда на +12.
    Така помилка рідкісна, зазвичай виникає через замикання нульового дроту живлення.
    Ймовірно, що замкнуло на провід +12 живлення цього ж ланцюга підігріву зонда

  • Якщо помилка виникає, то зникає - напевно це проводка, а чи не сам датчик.

  • Щоб перевірити датчик у такому випадку, продзвонити мультиметр елемент підігрівача і звірити показання з новим оригінальним датчиком.

P0059   Підігрів лямбда зондів, опір (банк 2, датчик 1) / bank 2, sensor 1 - heater resistance


Можливі причини:

  • вийшов з ладу(згорів) підігрівач датчика

  • обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі

  • не підходить датчик

  • проблема у блоці ECU

Що робити?

  • Якщо помилка виникає, то зникає - напевно це проводка, а чи не сам датчик.

  • Щоб перевірити датчик у такому випадку, продзвонити мультиметр елемент підігрівача датчика до каталізатора і звірити показання з новим оригінальним датчиком.

P0060   Підігрів лямбда зондів, опір (банк 2, датчик 2) / bank 2, sensor 2 - heater resistance


Можливі причини:

  • вийшов з ладу (згорів) підігрівач датчика після каталізатора

  • обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі

  • не підходить датчик

  • проблема у блоці ECU

Що робити?

  • Якщо помилка виникає, то зникає - напевно це проводка, а чи не сам датчик.

  • Щоб перевірити датчик у такому випадку, продзвонити мультиметр елемент підігрівача датчика після каталізатора і звірити показання з новим оригінальним датчиком.

P0135   Нагрівач датчика кисню 1 (банк 1) несправний / heater control - circuit malfunction


Можливі причини:

  • вийшов з ладу (згорів) підігрівач лямбда зонда

  • обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі

  • не підходить датчик

  • проблема у блоці ECU

Що робити?

  • перевірити опір, продзвонити мультиметром на обрив елемент підігрівача

  • перевірити цілісність запобіжника (не на всіх авто є)

  • замінити лямбда зонд до каталізатора

P0136   Датчик кисню 2 (банк 1) несправність ланцюга / Heated oxygen sensor (HO2S) 2, bank 1 - circuit malfunction


Можливі причини:

  • вийшов з ладу (згорів) підігрівач лямбда зонда

  • обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі

  • не підходить датчик

  • проблема у блоці ECU

Що робити?

  • перевірити опір, продзвонити мультиметром на обрив елемент підігрівача

  • перевірити цілісність запобіжника (не на всіх авто є)

  • замінити лямбда зонд до каталізатора

P0137 Низкий уровень выходного сигнала датчика кислорода 2 (банк 1) / Низкое напряжение цепи / low voltage


Возможные причины:

  • не исправен лямбда зонд после катализатора

  • проблема с проводкой, плохой контакт в сигнальной цепи

  • подсос воздуха на впуске и на выпуске

  • не исправен катализатор (возможно поможет обманка)

  • короткое замыкание или обрыв в сигнальной цепи

  • пропуски зажигания

  • проблема с топливо подачей, топливо подготовкой (забитые фильтра, насос,форсунки)

Что делать?

  • проверить катализатор

  • попробовать поставить обманку под заведомо исправный лямбда зонд

  • проверить проводку

  • смотреть топливные коррекции

  • проверить герметичность впуска и выпуска дымогенератором

  • заменить лямбда зонд

P0138   Високий рівень вихідного сигналу датчика кисню 2 (банк 1) / Висока напруга ланцюга / High Voltage


Можливі причини:

  • несправний лямбда зонд після каталізатора

  • проблема з проводкою, коротке замикання на напругу акумулятора в сигнальному ланцюгу датчика

  • ллють форсунки

  • несправний каталізатор (можливо допоможе обманка )

Що робити?

  • в основному така помилка утворюється при несправному каталізаторі або несправному лямбда зонді. Насамперед спробувати поставити обманку під явно справний лямбда зонд

  • перевірити проводку

  • дивитися паливні корекції

P0139 Зонд лямбда (Банк 1, датчик 2) - медленный отклик / Heated sensor 2, bank 1  - slow response


Возможные причины:

  • не исправен лямбда зонд после катализатора

  • проблема с проводкой

  • проблема с топливо подачей, топливо подготовкой (забитые фильтра, насос,форсунки)

  • имеется подсос воздуха на выпуске до лямбды

Что делать?

  • медленный отклик датчика после катализатора, на обогащение или обеднение смеси. Это могут быть как проблемы с датчиком, топливной системой, так и проблемы с катализатором. Иногда ошибка возникает после не профессионального "чиптюнинга", удаления или замены катализатора или при его чрезмерном износе.

  • проверить проводку

  • замена топливных фильтров, чистка форсунок, проверка давления топлива

  • проверка на герметичность выхлопной системы

  • замена лямбда зонда 

P0151  Низкий уровень сигнала датчика кислорода 1 (банк 2) / Heated oxygen sensor (HO2S) 1, bank 2 - low voltage


Возможные причины:

  • плохое качество топлива

  • проблема с топливо подачей, топливо подготовкой (забитые фильтра, насос,форсунки)

  • подсос воздуха на впуске и на выпуске до первой лямбды

  • не подходит датчик

  • проблема в блоке ECU

  • не исправный лямбда зонд

  • проблема в проводке

Что делать?

  • если ошибка то возникает, то пропадает - возможно это проводка, а не сам датчик

  • проверить вольтаж на сигнальной линии лямбда зонда до катализатора

  • проверить давление топлива

  • заменить лямбда зонд

P0171 Слишком бедная смесь (возможен подсос воздуха) P0171 - System too lean, bank 1


Возможные причины:

  • не исправен ДМРВ (MAF)

  • имеется подсос воздуха на впуске или выпуске до первой лямбды

  • не исправен клапан вентиляции картерных газов (PCV)

  • не исправный лямбда зонд до катализатора

  • не исправна система топливо подачи

  • проблема с проводкой

  • проблема в блоке ECU

Что делать?

  • проверить показания ДМРВ, заменить

  • проверка корректной работы вспомогательных датчиков температуры ОЖ и температуры впускного воздуха 

  • проверить впуск и выпуск на герметичность дымогенератором

  • заменить клапан вентиляции картера

  • проверка давления топлива, замена топливного фильтра, чистка форсунок

  • заменить лямбда зонд до катализатора

P0172    Дуже багата суміш / System too rich, bank 1


Можливі причини:

  • несправний ДМРВ (MAF)

  • несправний лямбда зонд до каталізатора

  • несправна система палива подачі

  • проблема з проведенням

  • проблема у блоці ECU

Що робити?

  • перевірити показання ДМРВ, замінити

  • перевірка коректної роботи допоміжних датчиків температури ОЖ та температури впускного повітря

  • перевірка тиску палива, заміна паливного фільтра, чищення форсунок, заміна паливного регулятора

  • замінити лямбда зонд до каталізатора

P0174    Суміш блоку циліндрів №2 дуже бідна / System too lean, bank 2

Цей код несправності переважно ідентичний P0171, але у іншому банку. Дивіться опис P0171

P0175   Суміш блоку циліндрів №2 дуже багата / System too rich, bank 2

Цей код несправності переважно ідентичний P0172, але у іншому банку. Дивіться опис P0172

P0420  Слишком низкая производительность катализатора (банк 1) / Catalytic converter system, bank 1 - efficiency belowthreshold


Возможные причины:

  • не исправен лямбда зонд после катализатора

  • не исправен катализатор (возможно поможет обманка)

  • "переливает" топливо

Что делать?

  • в основном такая ошибка появляется при не исправном катализаторе либо не исправном лямбда зонде. Первым делом попробовать поставить обманку под заведомо исправный лямбда зонд

  • возможно не исправен лямбда зонд ДО катализатора

  • проверить проводку

  • смотреть топливные коррекции, показания вольтажа второй лямбды. На холостом ходу - лямбда зонд после катализатора должен выдавать вольтаж 0,4-0,6 в

  • прогорел катализатор

P0421    Занадто низька продуктивність каталізатора при прогріві (банк 1) / Warm up catalytic converter, bank 1 - efficiency belowthreshold

Цей код несправності переважно ідентичний P0420. Дивіться опис P0420

P2237   Підігрівається датчик кисню (HO2S) 1, банк 1, позитивний струм / Heated oxygen sensor (HO2S) 1, bank 1, positive current


Можливі причини:

  • вийшов з ладу лямбда зонд

  • обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі

  • не підходить датчик

  • проблема у блоці ECU

Що робити?

  • В основному, ця помилка вирішується заміною лямбда зонда.

  • перевірити опір, продзвонити мультиметром на обрив елемент підігрівача

  • перевірити цілісність запобіжника (не на всіх авто є)

P2251   Підігрівається датчик кисню (HO2S) 1, банк 1, негативний струм / Heated oxygen sensor (HO2S) 1, bank 1, negative current


Можливі причини:

  • вийшов з ладу лямбда зонд

  • обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі

  • не підходить датчик

  • проблема у блоці ECU

Що робити?

  • В основному, ця помилка вирішується заміною лямбда зонда.

  • перевірити опір, продзвонити мультиметром на обрив елемент підігрівача

  • перевірити стан проведення самого лямбда зонда та до нього від ECU

  • перевірити цілісність запобіжника (не на всіх авто є)

Не знайшли помилки – натисніть на іконку марки автомобіля. Або зв'яжіться з нами по телефону зверху сторінки.

acura obd dtc
alfa-romeo dtc
audi-dtc
bmw-dtc
cadillac-dtc
chevrolet-dtc-code
citroen-dtc-code-obd
chrysler-dtc-code-obd
daewoo-dtc-code-obd
dacia-dtc-code-obd
ford-dtc-code-obd
honda-dtc-code-obd
hyundai-dtc-code-obd
kia-dtc-code-obd
lada-dtc-code-obd
lexus-dtc-code-obd
mazda-dtc-code-obd
mini-dtc-code-obd
mitsubishi-dtc-code-obd
nissan-dtc-code-obd
opel-dtc-code-obd
peugeot-dtc-code-obd
renault-dtc-code-obd
skoda-dtc-code-obd
subaru-dtc-code-obd
toyota-dtc-code-obd
volkswagen-dtc-code-obd

Інтернет магазин "Lamda.com.ua" - купити лямбда зонд для Accord, CR-V, TSX, Integra, Vigor, Del Sol, Prelude, Legend, Odyssey, Ridgeline, MDX, MR-V, ELYSION, ELYSION PRESTIGE, PILOT, Doblo, Punto, Daily, Delta, Leon, Toledo, Fabia, Octavia, Superb, Golf, Beetle, Bora, Jetta, A1, A2, A3, A4, TT, Lupo, Polo, Sharan, Encore, Cruze, Sonic, Trax, Aveo, Escalade, Seville, SRX, Captiva, Evanda, Kalos, Lacetti, Matiz, Nubira, Orlando, Rezzo, Spark, Tahoe, Tracker, Zafira, Blazer, Camaro, Lanos, Leganza, Nexia, Frontera, Grand Voyager, Cherokee, Commander, Grand Cherokee, Wrangler, Berlingo, C2, C3, C4, C5, C6, C8, Jumper, Picasso, Saxo, Xsara, Ducato, Ulysse, Phedra, Boxer, Partner, 106, 206, 405, 407, 807, Avantime, Clio II, Laguna II, Escape, Fusion, C-Max, Transit Connect, MKZ, Cougar, Fiesta IV, Focus I, Maverick, Mondeo, Puma, Ranger, Transit, Tribute, Sonata, Magentis, Cerato, Optima, Rondo, Accent, Matrix, Getz, Coupe, Tiburon, Elantra, Tucson, Carens, Sportage, i10, ix20, i20, Veloster, Rio, K900, Ceed, i30, Sonata NF, Santa Fe, Sorento, Forte, RX450h, Highlander, RX350, Auris, Crown Hybrid, Etios, Sienta, Yaris, Camry, Scion, Rav4, Carina, Corona, Caldina, ES350, Vios, Corolla, Camry Hybrid, Carina E, Avensis, 4Runner, FJ Cruiser, Land Cruiser, GX, LS, LX, SC, OUTLANDER, RVR, ASX, LANCER SPORTBACK, LANCER, Montero, Nativa, Pajero, Lancer, Tiida, March, Micra, Atlas, Note, NV, Almera, Qashqai, Juke, Sunny, Primera, Versa, Rogue, QX60 Hybrid, QX Hybrid, Sentra, Micra, QASHQAI, Astra H, Astra H GTC, Zafira, Astra G, Corsa B, Corsa, Clio, Kangoo, Megane, Modus, Thalia, Scenic, Duster, Logan, Sandero, Captur, Laguna, Espace, Vitara, Самара, Ваз, Калина, УАЗ, Шнива, F-Pace, F-Type, XF, XJ, Legacy, Impreza, Forester

© lamda.com.ua 2023

bottom of page